Kula Cakes di Kuantan

Salam. Sebagai student di Kuantan, mestilah saya tahu tempat2 makanan best kat Kuantan ni. Salah satunya adalah Kula Cakes. 

Kedainya takdelah besar mana. Sedang2 sahaja. Konsepnya yang saya nampak memang menarik. Anda boleh makan di luar atau di dalam kedai. ^_^

  Kula Cakes Kuantan by Farisha & Lilawadi. 
A96 Jalan Besar,25000 Kuantan. Beroperasi dari 1pm-9pm 
Closed every Monday

Lokasi kedai kek ni berdekatan dengan sungai besar Kuantan. 



Bahagian luar kedai. 




 Senarai harga makanan dan minuman di Kula Cakes.
Air yang saya suka adalah Iced Cocoa. Kawan saya kata Pandan Cooler sedap sebab ada rasa masam2 sikit. Lepastu dalam Pandan Cooler tu ada biji selaseh. Saya tengok pun memang mengancam!

 Mango Cheese cake memang terbaik! Nyaman je tekak bila makan kek ni. Even saya makan kawan punya sikit, tapi rasa dia, emmm, sedap sangat!


Mango Cheescake yang paling popular + sedap kat Kula Cakes

Pavlova yang gebu, besar, tidak terlalu manis. Memang menepati selera saya.


Saya tak rasa Toblerone Cheesecake tu sebab kawan kata kurang sedap. So, saya tak beli. :)


https://igcdn-photos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t51.2885-15/914789_1505421656391828_1199123399_n.jpg


UPDATE 2016

Harga kek, pavlova: rm 8.40





No comments:

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen

Powered by Blogger.