Nak beli Shaklee, tapi mahal!

Friday, January 10, 2014
Kulit muka aku memang ada kesan jerawat.. susah juga nak hilangkan walaupun dah pakai D'herbs dan shiseido mask.. Walaupun kesan jerawat dah pudar sejak pakai shiseido tu, tapi tetap tak puas hati sbb ada satu kesan yang tak hilang lagi. Memang susah sangat nak kembalikan balik bentuk asalnya, Huh!

Jadi, aku teringin nak beli minuman yang popular pula. Mula2 nak beli EPYHRA, tapi mak tak kasi sebab? Haha, rahsia.. LOL

   Photo: Ada yang tanya, apa kelebihan Collagen Powder Shaklee ni? Ha, saya suka soalan tu.. Meh, baca senarai kelebihan Collagen Powder Shaklee meh.. Any other inquiry boleh contact Mieza anytime.. ;)

MIEZA | ID:932067
Owner Of Shaklee IPOH, PERAK
0195327438 -- pm/sms/whatsapp/viber
Sory kak Mia Liana, saya tak jadi nak beli EPYHRA.. T_T
So, sekarang ni nak try produk SHAKLEE pula. Mula2 dah teruja nak beli, tapi kena tengok senarai harga dulu. Bila tengok harga dia, mak aii!! Mahalnya. Mana aku nak dapat duit? Aku masih budak 18 tahun lagi, memang mak tak kasi belilah sebab mahal sangat. Harga dia rm 2++

Banyak lagi benda boleh beli dengan harga tu. Huhuhu, macam mana ni? Teringin nak beli produk Chanteq Purnama keluaran D'Herbs, tapi tak yakin sangat walaupun banyak keluar paper tentang review tu. Kurang yakin because aku guna produk D'herbs juga sekarang ni, tapi takde perubahan. -_-
Masih dalam dilema nak pilih D'herbs atau Shaklee yang mahal ni. ._.

2 comments:

  1. madihah, mai jual shaklee. Nk beli? mai bg harga istimewa. Mai makan pn zaman blajar dulu jugak. Mai start ngan vitamin bcomplex. tu xsampai rm60 pun. Tu baik utk kshatan, tenaga n kulit muka. Tahan berbulan2

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen

Powered by Blogger.