Susahnya Cari Kerja!

Wednesday, December 04, 2013
Selamat bertemu kembali. Sudah lama tidak post kerana sibuk dengan urusan dunia. Tapi, tidak dilupakan juga urusan akhirat.. =D

Selepas habis SPM ni, ada dua perkara yang difikirkan. Kepalaku amat runsing sekali ya!
Mahu ambil lesen di mana ya? dan mahu kerja di mana? Huhuhu, sedih yang teramat!
Disebabkan aku tak pandai bawa motor or kereta, susahlah aku nak cari kerja!
Memang banyak kerja yang ditawarkan untuk lepasan SPM, tapi aku takde pengangkutan!!!!
Susahnya jadi perempuan ni.. Kalau nak keluar, tak boleh sorang2.
Nanti kena culiklah, itulah,, inilah..
Apatah lagi, di KL ini ramai sungguh penjahat-penjahat yang bertopengkan syaitan.. Kejamnya ayat aku.. Hahahah!

Disebabkan aku tak jumpa lagi kerja, aku duduk goyang kaki, menggemukkan badan sajalah.
Bangun pun lambat.. Indah betul hidup ini.. Mak ayah tak bising pun kalau aku online lama2, bangun lambat, tidur pun lambat! Hehehe.

Ada idea tak apa yang perlu dibuat waktu cuti ni? Alang2 tu benda yang dibuat boleh menjana duitlah..  XD

1 comment:

  1. sekarang ni mmg ssh nk dpt keja..huhu..jgn putus asa ya.. :)

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca? Harap komen

Powered by Blogger.